Müügi- ja tagastamistingimused

Müügitingimused

Müügitingimused kehtivad www.kvaliteetneelu.ee lehe veebipoes ostja (edaspidi Tarbija) ning ettevõtja Kvaliteetne elu OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. Lisaks käesoleval lehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtiv Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised olulised õigusaktid.

Hinna- ja tarneinfo

Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes. Veebipoel on õigus teha hindades muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel www.kvaliteetneelu.ee
Ostetud tooted edastatakse kliendi poolt valitud Eesti pakiautomaati ja tasud, kui need rakenduvad, on ostukorvis välja toodud.
Tooted saadame välja hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tavapärane tarneaeg on 2–5 tööpäeva. Erandkorras, kui pakiautomaatides on ootejärjekord, võib tellimuse täitmine võtta aega kuni 14 päeva. Juhul kui e-poe tootekirjelduses on märgitud kuupäev, millest alates hakatakse kaupa klientidele tarnima, tuleb lähtuda antud kuupäevast ja arvestada tarneaeg sellest alates. Võimalik on valida Smartposti, DPD ja Omniva pakiautomaatide vahel. Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu. Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel: http://kvaliteetneelu.ee/muugitingimused/

Tellimuse vormistamine

Soovitud tooted tuleb lisada ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile “Vormista tellimus”. Kvaliteetne elu OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Maksed toimuvad eurodes. Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda järgmiste pankade kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank. Makseid vahendab Maksekeskus AS, kes tegutseb litsentseeritud maksevahendajana. Tehingu tegemisel suunatakse klient turvalisse keskkonda vastavalt oma valitud panga tingimustele.
Pangaülekande korral leiab makseinfo e-postkasti laekunud arvelt.
Kontrollige enne tellimuse lõplikku kinnitamist andmeväljades oleva informatsiooni õigsust ning kontrollige üle ostukorvi sisu ja tutvuge müügitingimustega.
Makstud tellimuse täitmine toimub automaatselt ning tellitud kaup ja arve jõuab teie meiliaadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul. Füüsilised tooted liiguvad vastavalt postisüsteemi kiirusele.
Veebipood ei vastuta Tellijani kauba jõudmise hilinemise eest, juhul kui kauba kohaletoimetamine viibis asjaolude tõttu, mida Veebipood ei saanud ette näha ega mõjutada.

Tagastamisõigus ja pretensioonide esitamise kord

Tarbijal on õigus pärast tellimuse kättesaamist e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui kliendiks on juriidiline isik.
Kauba tagastamiseks tuleb teavitada Veebipoodi kauba tagastamise soovist kirjalikult klienditoe e-maili aadressil info@kvaliteetneelu.ee.
Tarbijal on õigus raha tagasi saada, kui kaup on defektiga. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Veebipood tagastab müügilepinguga kaasnevad tasud kliendile toote tagastamise puhul 14 päeva jooksul.
Vigase või vale toote puhul kompenseerib tagastamisega seotud kulutused Veebipood, võta kompensatsiooniks ühendust otse klienditoega 14 päeva jooksul (info@kvaliteetneelu.ee).
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Muude toodetega seotud pretensioonidega võib klient samuti pöörduda klienditoe poole info@kvaliteetneelu.ee.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab kliendipoolsetele kaebustele 14 päeva jooksul kaebuse laekumise hetkest kirjalikult. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Shopping Cart